...

Då var ännu en helg i gränsen avklarad. Denna helg bjöd på finväder och bra åkning. Vi fick dock inte så mycket filmat men hade förbannat kul iallafall. Fredagen var jag, min bror, Macke, Karlström och Micke Fors ute på fjället. Det blev inte så mycket åkning för min del, vi rekade mest. Niklas hade byggt ett snärtigt stepdown hopp på ett ställe som såg sjukt bra ut, men efter Nickes första åk visade det sig att det var stenhårt i landningen. Så vi andra sket i det. Kolla niklas blogg för att se spotet. Resten av dagen spenderade vi mest på skotrarna, men vi fick några åk också.

Lördagen hookade vi upp med lite fler folk från K-town. Efter några åk i backen stack vi iväg å byggde kicker i närheten till liftsystemet (!). Var inte igår man hittade ett bra och orört ställe utan skoterhjälp. Vi var lite väl optimistiska när vi byggde hoppet dock, så det var lite svårt att komma till landningen. Men någon keeper blev det väl kanske. Dagen avslutades med partajj!

Söndagen bjöd på härlig huvudvärk och bakispizza. Men även på några mysiga åk.
Nu blir jag hemma några dagar sedan blir det ev. Gällka på fredag innan man sticker till gränsen igen.


Jag, kittad med allt man behöver på fjället. Bräda, kamera utr och dunk!

tolkar efter abbe


Albert Björnström i en fs3 säd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0