15 dec

Ja, den 15 december är det och det råder dödskyla i kiruna. Här uppe på berget är det bara -16, men betyldigt kallare om man kommer ner en bit. Igår var jag i backen å svängde lite igen, var sjukt roligt faktiskt, men knät tillåter mig inte att hoppa än. Tänkte fara upp en sväng ikväll också om de inte har stängt pga kylan dvs. Idag har jag även varit ute å rekat lite urban spots, förhoppningsvis blir det något kvällssession i veckan.

I lördags lånade min bruscha min kamera och drog ut å filmade lite. Loggade in skiten idag och det verkade som att de haft en mysig dag, här är två screens från deras session.
 

ädnastugan


abbe in action!

/Vikke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0