awesome

Har haft en mycket trevlig dag idag. Jag och frozenfish drog iväg på skotermission runt 10-11 tiden i hopp om att finna några schyssta spots att göra nå filmgrejjer på. Efter en mils körning så hitta vi några schyssta spots och anton fick agera stuntman och jag, som fortfarande är lite racklig i knät, tröck på rec. Det är bara ljust typ 3 timmar nu så man får vara snabb om man vill få något gjort i dagsljuset, vi hann få 1-2 keepers innan det började skymma iallafall. Vi hann även med att reka lite för framtiden när det hade blivit för mörkt för att filma något mer, hittade några riktigt fina åk som vi ska köra i vinter. Sedan drog vi upp på fika i backen, och passade även på att ta några åk och testa knät. Det funkade rätt bra, men ska nog undvika att hoppa i en vecka till...


Forsén ska precis slänga upp handen för en tummen upp men jag var för snabb med att fota. Hur som helst, tummen upp för dagen!

Tänkte slänga upp lite screenshots från dagen sen när jag hinner.
Nu ska jag dra till casa del ahlen och ta nån pilsner!

bye

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0