I <3 puder

Det är sjukt kul att vara hemma alltså. Sedan förra inlägget har jag hunnit med att åka en del snowboard. Förutom ett par grymma dagar i loussabacken har Björnström och Bonthron mfl. även dödat Ädnamvara och Katterjokk. Ska lägga upp lite film här så småningom också, tills vidare får ni njuuuuta av feta pix tagna med mobilkamera.

ädnaparkeringen
Väntar på parkeringen på Falbo och Wilson

skoterdårare
09.30 på Ädnamvaara

.kjokko
Jag och Simon Bonthron, secret spot i katterjokksravinen, bakom turistationen.

puder
Simon kör några schyssta repor i fluffet

katterjokk
Vi lekte lite på en gångbro i katterjokk. På bilden, jag i en ärpläjn grajnd.

Till helgen drar jag och Don Haga till kungsberget på Seafun Open. Kommer bli awesome, nån oldschool edition av tävlingen tydligen. Passar en axeltrasig alldeles utmärkt. Ska försöka hinna med lite missions hemma i Kiruna innan det dock, stay tuned!

WICKEDTORD

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååååh, vad härligt!

2009-02-16 @ 23:46:56
URL: http://boulevard.blogg.se/
Postat av: Ida

En Björnström är i solen och en annan Björnström är hemma i kalla Sverige :)

2009-02-17 @ 12:21:01
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/
Postat av: ida

Eller du kanske inte är i solen längre haha :D

2009-02-17 @ 12:21:45
Postat av: Simon

Fasen vilka schyssta bilder. Hoppas vi får fler sånna här dagar. Och det lär vi ju få. Säsongen har ju knappt börjat.

2009-02-17 @ 22:31:10
Postat av: MuttZor

det var inte jag.

2009-02-18 @ 22:37:32
URL: http://matildaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0