Kungsberget var kul

Vi flög ner till stockholm med olika plan jag och joel, och möttes därefter upp på arlanda. Vi åkte tåg till Gävle, där vi mötte upp med Ted på seafun, och Jonas Nilsson på Ripcurl. Tydligen hade det blivit något missförstånd med boendet, så vi hade ingenstans att bo! Men Jonas styrde upp det där, och lyckades klämma in oss på samma hotell som de bodde på.

Sen på kvällen gick vi ut och drack några öl, åt god mat och spelade biljard. Var riktigt trevligt!! Men på morgonen vaknade jag kl.06.00 och kröp iväg till toan, la mig på golvet och spydde. Hade så sjuukt ont i magen! Fattade inte alls var det kom ifrån! Sedan vid frukosten, under vilken jag fick i mig typ en sked fil, så kom jag på vad det mest troligt var som hade orsakat det. En lång röd elak chili, som jag lite kaxigt svalde näst intill hel under middagen. Åt i princip inget under hela helgen sedan!

Nåväl... Jag övervägde ett tag att stanna på rummet, men efter att jag kastat upp ännu mer av mitt inre i toalettstolen, så mådde jag lite bättre. Det första som hände i kingsmountain var att jag smög bakom några träd precis intill parkeringen och gjorde om mina nya morgonritualer. Va väldigt tveksam över ifall jag skulle tävla eller inte, men efter att jag åkt några åk och insett hur rolig parken faktiskt var, så bildade jag och Haga "team Kiruna". Tävlingen gick ut på att åka 2och2 köra så oldschool som möjligt, och man fick bara snurra i ett av hoppen och då inte mer än två varv. 720 även kallat. Vi kom till final, och sedan 4a i finalen. RIKTIGT KUL TÄVLING!

Sedan var det ju fest givetvis på kvällen. Jag fick ta det lite lugnt på min tomma mage, tog dock med mig ett paket yoghurt till festen! Drack några öl, och yoghurt där emellan. Såg när man sitter och dricker direkt ur ett yoghurt paket på en fest, som förövrigt var helt galen, och som ägde rum på en raggarklubb.

Nu blev det ett jättelångt inlägg märkte jag. Så jag ska ta och runda av. Nu har jag iallafall kommit hem, och har hög feber istället för magsjukan. Kul jul!


Några åkare var riktigt oldschool :)


Joel hade fått på sig en del öl under festen, och bestämde sig för att det var
lika bra att hoppa i duschen.


Nu hoppas man på att bli frisk så det blir lite snowboardåkande i helgen!

Ha de bananas!

Kommentarer
Postat av: Muttan

nej du jag vill inte byta. ska till tandåfalen idag, wihoo!

2009-02-25 @ 09:31:18
URL: http://matildaforsen.blogg.se/
Postat av: fredrik

ha ha ha joel

2009-03-25 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0