Sista dagen i CR

Waddapp!
En hel del har hänt sedan senaste inlägget. Motvilligt, men nöjda, lämnade vi Jaco Beach efter 6 dagars
riktigt bra surf på Playa Hermosa, som låg intill. Helt sjukt att man kan vara så ensam i vattnet på ett så galet
bra surfspot! Vi hann även med en fisketripp som var chill. Sen drog vi till en plastikkirurg i San José, som

påminde äckligt mycket om George Clooney i cityakuten, för att ta bort mina stygn.

fisketur costa rica
Vi fick en drygt 15kgs Mahi Mahi på feesketyren.

La Fortuna och Volcan Arenal var sedan vårat nästa mål, och 3,5timme bilresa genom dimma och på jordbävningsdrabbade vägar var vi framme.Vi bodde först 2 dagar på ett hotell som hette Luigi. Det var grymt schysst... fin pool, bra frulle och för 20 dollar natten. Vi kollade in lite regnskog och lava en dag, det var ballt! Anton och Simpe hoppade nån wiplash bungee som min axel bangade.


place
Wikmans grabb har friserat sig, och posar här på hotell Luigi.

Sedan kom en av absoluta höjdpunkterna på resan. Tabacon Hot Springs, Resort & Spa *****
Om det var jordbävningsrea eller bara finanskrisen vet jag inte, men 600kr för ett ställe som detta är som lite kiss
är för havet. Vi spenderade tiden i varma källor och vattenfall, gled omkring i mjuka badrockar och käkade

pigmeportioner av dyr mat som hette saker vi inte kunde uttala. Så efter lite frukost på sängen i morse, och

ytterligare ett snabbt bad i hot springsen så begav vi oss tillbaka till San Jose för 5e och sista gången denna

resa. Imorgon drar vi hem till Suecia igen, ska bli niiice med lite snöbräda igen!


hot springs 1
Varma källor på vårat hotell. Det fanns pooler, bäckar och vattenfall överallt!

blablabl
Boysen myser i baren på tabacon

yoyoyoy
Äkta backpackers...

////


Kommentarer
Postat av: Antombed

TJoo. Det finns fortfarande tid att stanna kvar. Skit i att kliva pa planet och kom till cocacolabusstationen och dra till nicaragua med oss och ocksa och. Vad ska jag gora nar aron sitter pa internet tanke ni?¿

Jag forde over 350kr till dig. Har for mig att jag gett dig 10000 redan, right?¿

Lycka till med flygandet.

2009-02-01 @ 05:12:57
Postat av: Sofia

Aron! Whats up with the beard?

2009-02-01 @ 15:56:23
Postat av: Aron

Jadu sofia, det som aer upp med skaegget aer ett statement. Jag kan koppla bort min faafaenga som i vanliga fall haaller ett fast grep runt strupen min. Jag kan isaellet intressera mig foer mig och ge mig inte paa lite mentala aeventyr. Skaegget och haaret foerblir oroert till jag kommer hem igen. Hoppas det svaret raecker.

2009-02-01 @ 20:56:49
URL: http://seventhservant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0