En långhelg i gränsen

Bloggen uppdateras nu alltmer sällan... det har dels att göra med att jag inte har tillgång till internet eftersom jag inte är hemma så mycket, och dels att göra med att mitt internet här hemma inte vill fungera när jag väl är hemma. Så detta inlägg tar ca: 15 ggr så långt tid att skriva pga att det går sjukt långsamt att publicera bilder. FUCK TELIA!

Nåväl...Kom igår hem från 4 dagar med solsken och bra snö. Jag och Isak åkte upp på torsdag eftermiddag och Simpe anslöt senare till klubben på fredag. På fredagen kom även Danne Failbot upp å hälsade på. Det blev ett roligt, men ganska kallt session i hemliga dalen. På lördag och söndag var vi uppe på hemliga berget och byggde kickers på hemliga spots. På måndag var det bara jag och simpe kvar, och då filmade vi lite friåkning och lite annat kul.
Här kommer lite smygtittar!

     

Det går får långsamt för att lägga upp fler bilder för tillfället. Kommer fler när jag fixat mitt internet.

Fred på hjorten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0