Ortdrivaren

Igår körde vi 2 missions. Först ett i Loussabacken, som bjöd på fin parkåkning och mysig solnedgång. Eftersom jag fortfarande är lite cripple så stod jag mest bakom kameran under detta session. Fick några shots på Issetisse och Jollarna. (Haga och Ahlström).

Vid 23 tiden på kvällen bar det av till the great mission of ortdrivaren. Ortdrivaren, är som man kan höra av namnet, ett elskåp som ligger mitt på stan. Och eftersom onsdag är lill-lördag så var vi inte direkt ensamma på stan. Diverse fyllerister och eparaggare stannade till och tittade på. Sessionet blev dock inte så långvarigt som vi hade hoppats på. Och det var inte Farbror Gubben Ariels fel, som annars brukar ställa till det för oss i ortdrivarkvarteren. Polisen, som hade åkt förbi några gånger innan, beslutade sig tillslut för att vi brytit mot lagen nog mycket och dödade kalaset. Blir kanske en rematch på söndag när det är mindre folk.


Isak Björnström i en fet swbs 540


Poppo skonade oss från böter men förstörde kalaset

Kvällens citat kommer från en dude som dök upp när Joel skulle köra.
"Vet du inte vem jag är? Jag är han som krockade i 300km/h med skoter. Hoppas du bryter alla ben i kroppen!"

Fridens

Kommentarer
Postat av: Anonym

Woop woop it's da sound of da Police

2009-03-13 @ 16:39:26
Postat av: FUCK THE POLICE

2009-03-14 @ 06:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0