...

Efter att ha varit sjukskriven måndag-torsdag så har jag jobbat fredag och helgen.
Det kom massa snö i lördags, synd att man inte kan ta del av den desto mer när man är skadad. Mitt jävla knä får ta å må bättre snart så man kan börja shredda igen. Det känns bättre och bättre för varje dag, men jag missar nog mest troligt den planerade uppvisningen (snöyran) på gällka square på fredag iallafall.

i brist på annat lägger jag upp två bilder jag tog på kirunavaaaras topp tidigare idag.





Nu äre ledigvecka och man får se vad den utlovar. Tror jag får en ny kamera imorgon så då blir det väl en massa filmande iallafall, bara jag har lite peppade boys som vill agera stuntmän så!

OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0