ramundberget

Ja men tjenare! Sitter i stugan i ramundberget med en stukad hand och lite småont i alla möjliga kroppsdelar. Igår var det kvaltävling till piststilen, och det gick ju allt annat än bra. Jag stod inte ett enda trick i stora hoppet utan satte mig ner på allt, samt att snövaranerna var framme igen på sista åket, ja mitt på kicken stod de och jag tvingades vejja och fick hugg. Nåväl, vet inte vad som gick fel i övrigt, var nog bara ovan vid att köra stora step-down-park-hopp helt enkelt. Men det var ett riktigt roligt session ändå på något vis.

Eftersom jag inte ska tävla något mer här så har jag beslutat mig för att ta tåget hem till gränsen idag. Det ska ha dumpat rejält där nu så man har rejält bc-pepp nu. Imorgon är det ju pelikanflyget också, kan vara kul att köra ifall handen håller.


Jag droppar in genom ett öga. photo: daniel rönnbäck

Kommer med en update från gränsen snart.
/Björnjanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0