Rek/lek

Dagen började med att Haga ringer och väcker mig kl. 09.15 och säger att jag ska vara i backen kl. 10.00, för här ska det köras skoter och förhoppningsvis lite snowboard också. Med lite lätta känningar från gårdagens trädgårn/landströms besök hoppade jag på maskinen och brände iväg några minuter försenad. Tompi och Menna hade också tagit sig dit, så vi började med att ta ett åk i backen tillsammans.

Sen drog jag och Haga ut till vårat kära smultronställe i närheten av hemlijaur och började reka. Vårat mål var väl att ordna upp lite för framtida besök när det kommit lite mer snö, men även åka lite på den snön som fanns. Jag, med mitt pick-pick knä, kunde inte åka så mycket utan filmade istället Hagas åk och drack kaffe. Jag tror till och med att vi kanske fick 2 keepers på Joel. Men de bästa shotsen från idag var nog ändå naturbilderna vi filmade i horisontens brinnande ljus... magiskt...

Igår var vi även ute och körde lite. Vi hade raggat ihop några grabbar till att spänna upp Bungeen med så nu kunde vi köra spotet vi kyrkan som vi misslyckades med här om dagen. Inget jättefränt spot direkt, men tanken var kyrkan skulle vara huvudmotivet och ha snowboardåkaren mest som en krydda. Tror det kan ha blivit rätt Ok.

Kommer lite screens senare.

Kaffepaus i skogen.

Imorgon hoppas jag att du tar med dina vänner och kommer till Folketshus och kikar film kl. 18,
för EROSION har premiär på hemmaplan!


/viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0