Lördag

I helgen har gränsen öppnat, yeay!
Ryktades om ett hejdundrande åksession igår och ett ännu värre party, man kanske inte är så där jättenöjd att man jobbar denna helg. Men ja e inte bitter...

Det är inte bara gränsen som haft premiär i helg. Idag har jag nämligen varit uppe och spanat in mitt bygge, Kiruna snowpark, under dess premiärdag. Jag hann dock i princip bara åka igenom parken och testade aldrig kickarna, men det ser riktigt bra ut iallafall. Försökte ta någon översiktsbild på parken, men det var sån jävla dimma så man såg ingenting.

ALLIAN är från och med några dagar tillbaka min nya brädsponsor, och jag har redan hunnit få en PRISM 2010, som du kan se på bild, att rocka lös på. Sjukt skön bräda indeed! Tyvärr var 155cm de längsta freestyle brädan de hade inne nu så det kan bli lite tight att köra pow med den. Nya boards är beställda, men jag får klara mig med denna under euro-tripen. Kolla in Allians svenska blogg




Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0