bails, fails och step-up-pepp

Senaste dagarnas mission har väl gått lite sådär. Vi har inte fått så mycket filmat som vi hade hoppats på då saker och ting inte riktigt velat gå vår väg. Exempelvis så höll inte skuttet vi byggt till wallriden denna gång heller. Men det blir helt klart en re-match på det spottet senare i vinter.

Idag har vi varit och skottat och skottat. Ja, bara skottat... och filmat några flygplan också. Nu är dock bygget av våran step-up så gott som klart, och vi hoppas på att kunna köra den imorgon. Det är tow-in med skoter som gäller och vi får verkligen hoppas att det funkar, annars har det skottats 1,5 dag i onödan. Vi måste nämligen nå upp i nära optiska hastigheter för att nå landningen till detta spektakel.

Jag hade tänkt att logga in materialet vi filmat idag, men så kom det lite gäster på bastu och pilsner så det blev inte av. Därför har jag inte heller några bilder/screens att bjuda på. Men jag lovar, det kommer, om inte imorgon så på söndag.

Men jag hittade en bild tagen på våran gård i januari för 2-3 år sedan.


min systers gamla saab syns knappt... var är all snö i år?

stay tuned!

/VICKE


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, Saaben. Jag blir nostalgisk, det var tider det!

2010-01-24 @ 19:20:49
URL: http://ellenbjornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0