POW

Yallo! Igår drog småpojkarna hem och bara jag och Simon Bonjour kvar. Förstärkning är dock kallad och väntas komma imorgon i form av ytterligare 2 peppade kirunabor. Senaste dagarnas åkning har gått hyffsat. I förrgår fick vi lite filmat när vi drog upp till st. cristoph där vi hikade upp och körde en driva. Och gårdagen bjöd på en hel del puder och skogsåkning i Stuben. Det var även där vi hängde denna dag, som tyvärr var alldeles för blåsig och lavinfarlig för att kunna hitta på något vettigt.


Igår passade även jag och simpe på att köpa varsin jacka på loppis. Kostade ungefär som en öl på krogen hemma så det var värt det!

Här är en film från gårdagens skojjshred i Stuben, samt några klipp från i förrgår. Denna film är, som alla andra filmer jag postat härifrån, från simpes fotokamera. Materialet vi filmar med min kamera får ni inte se ännu!



Imorgon bär det nog av till nova igen för lite filmning. Bis dann!

/vikke


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men YEAH! GALET SNYGGA JACKOR! sån vill ja å ha...

2010-03-03 @ 23:30:55
URL: http://matildaforsen.blogg.se/
Postat av: Kosmoskatten

MEN YESH, mina gamla hoods! har ni kört Starwars åket ännu?



2010-03-04 @ 09:51:53
URL: http://knockdownthewalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0