awesome vecka!

Har inte haft tillgång till internet på hela veckan, men nu har min far kommit hit så nu lånar jag hans internet. Hittils har denna vecka varit en av de mer produktiva veckorna i år med superväder och bra hopp. På tisdagen när jag kom upp så drog jag och Karlström och byggde ett gap-hopp på ett secret spot som vi körde direkt på morgonen på onsdag. Hoppet funkade inte riktigt som vi hade tänkt, men vi lyckades ändå få varsin keeper därifrån och några cleana bilder signerade Markus Alatalo. Don Haga hade också kommit upp å var med på sessionet. Snodde en bild från Niklas blogg.


bs180 över gappet

I torsdags var det ännu soligare och ännu varmare än onsdag. Vi hann aldrig komma till stället vi hade planerat att åka till, det fanns för mycket roligt att köra på vägen. Först körde jag och Haga ett litet session på en naturlig driva, inte något stort men rätt så kul. Haga hade dock inte sin bästa dag, men jag fick kanske en kepper därifrån. Sen byggde vi till ett hopp, jag skulle nästan vilja kalla det för veckans höjdpunkt, där både jag och Niklas fick stompa trick på film, Hagmeister drog på sjukt feta grejjer men hade även här lite problem med landningarna.


hyffsad värme när det till och med var för varmt i bar über.


Screenshot från min kamera, även denna bild är dock snodd från nickes blogg. Jag i en fs720.

Igår körde vi ett hopp som jag och haga skottade på onsdagkväll. Inte ett jättestort hopp, men ack så kul.
Denna dag var crewet Acke Macke Vicke Nicke och Faaalbo. Har dock inga bilder därifrån, men kommer screenshots nästa vecka förhoppningsvis.

Nu blire att ta en bastu!

La revedere!

/Viktor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0