banshee janne

Idag invarderade Tysken giron och lämnade en klapp till mig när jag låg och sov. I det röda paketet låg en alldeles äkta Banshee Bungee! För er som inte vet vad det är så är det en hyperelastisk mega-lina som man kan ha till lite allt möjligt. Man kan bogsera husvagnen med den eller kanske använda den som en jätteslangbella och skjuta iväg mopeder och möbler och sådant, eller helt enkelt använda den som fart-boost på olika snowboardspots.

När man åker omkring i stan och letar snowboardspots med en Banshee Bungee i bagaget så öppnar sig verkligen en helt ny värld av nya möjligheter som man helt enkelt inte kunnat köra förut pga bristen på fart. Det är givetvis inte bara i stadsmiljö den kommer att komma till användning, utan minst lika mycket i skogen och kanske även ute på fjället.
Precis vad jag önskat mig!

Den må se ut som en järnkätting, men är betydligt lättare och mer elastisk än så. Banshee Bungee!

Fritjof!
/Björnfot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0