17 november

Igår var det muschparty, och det var en jäkla fest att minnas. Riktigt bra drag med grymma band och galet ös på dansgolvet, under de flesta snorbromsar dolde sig nog ett smile största delen av kvällen. Tack mange och alla som styrt med festen. Ser redan fram emot nästa år. Men nu blir man muschfri ett par månader iallafall.

Vintern börjar vara här på allvar nu. Här i kiruna är det visserligen bara en centimeter snö på backen, men desto bättre är det i gränsen. Här är en färsk bild från webcamen. Hyffsat pepp!



En annan rolig sak från gårdagen var att jag hade en liten förtitt, pressvisning, VIP-premiär, kalla det vad du vill, för Erosion på förfesten. Bara en liten visning på datorn och med risigt ljud. Det var första gången jag själv såg hela skapelsen och jag måste säga att jag är nöjd. Vissa grejjer ska ändras, men det finns det tid till. Den riktiga premiären kör vi först i slutet av november.

Och sist men inte minst, nu är det bara 1 vecka kvar till vi drar på surfresa. Ser fram emot det!

/Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0