vår...?

Ja, man måste väl skriva här ändå fast man är skadad, eller?
Igår var jag i hufvudstaden för att undersöka axeln och få den röntgad. Gick väldigt smidigt faktiskt, och som det ser ut nu så får jag väl själv bestämma när jag vill göra en operation, om jag vill göra en. Min tanke är väl att jag ska försöka rehaba upp mig så att jag kan blasta bräda i maj, och sen ev. operera i juni. Men det kan lika gärna bli operation tidigare eller mycket senare eller inte alls, beror helt på hur jag känner mig om några veckor.

Idag har solen gassat på rejält här i Kiruna och det var riktigt skönt ute. Tyvärr kan man inte njuta av det så mycket då jag helst ser att våren förskjuts en månad i år, vill verkligen inte att det ska börja bli sommar än. Känner mig lite småstressad över att få ihop material till en film nu faktiskt, har inte ens i närheten lika mycket som jag hade förra året vid samma tid att tillgå. Får helt enkelt se om det blir något över huvudtaget , skulle kännas sjukt trist att behöva ställa in det pga en skada när man gått in för det hela säsongen.

St.Görans sjukhus var jag gjorde magnetröntgen igår.

Just nu önskar jag mig en magic healing potion som bara trollar till axeln så att man blir åkbar igen. Så har du en eller känner du någon som har en sån kan du ju maila mig på [email protected] eller skriva en kommentar här nere.

/Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0