POOOOW

Kom just hem från en av de absolut roligaste åkdagarna i år. Det var full snöstorm när vi vaknade så vi beslutade oss för att sova lite längre och sen dra iväg och försöka göra lite grejjer i skogen istället. Fotograf Alatalo kunde tyvärr inte följa med, för han lyckades inte ta sig från Björkis hit i snöstormen. Vårat skotermekande igår gav inget resultat och skotern våran måste transporteras tillbaka till Giron, men som tur var hade Markus lämnat sin maskin här och vi fick låna den.

Vi började dagen med att bygga skogskicken vi kör varje år, och det gick helt OK faktiskt. Tror alla fick något typ av shot därifrån. Sedan körde vi lite svängar och pillowåk vilket också gav en del keepers. Så, allt som allt, en riktigt bra dag!

Tyvärr har jag inte med mig min kabel så att jag kan logga in klippen och bju på lite screenshots, men det kommer nästa vecka. Nu blire att ta en bira och mysa lite!

Ok, helt värdelös bild, men det var den enda jag hade. Om du kollar noga kan du se konturen av en kicker i bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0