Bloggaren Björnström drar snart till solen...

Ja men tjenare! Då var även jag en bloggarjävel... Måste ju har någonstans att skriva när man är ute å far under vintern tänkte jag. Planen för vintern är dock väldigt oklar, eftersom jag har opererat axeln och inte får åka förrän februari kanske. Men jag kommer att resa runt lite varstans å åka snowboard iallafall.

Men först ska jag faktiskt till Costa Rica! Ja, en väldigt impulsiv resa (kom på det bara för knappt 2 veckor sedan), och väldigt ovanligt för min del att sticka på en solresa mitt under säsongen. Men om man inte får åka snowboard så kan man väl ta en alvedon i form av en solresa tänkte jag... Så den 5 januari lämnar vi Sverige och blir borta ca: 1 månad. Gänget kommer bestå av mina trogna vapendragare Arre Engman, Simpe Bonjour, Bergarn Bergström, CW och så jag. Kommer blir awesome! Får se om jag kan surfa dock, men var på badhuset här i Kiruna igår och provade simulera paddlande och duckdives och det kändes OK. :)
Men det finns väl annat att göra också!

Så om en vecka drygt så ligger jag antingen på surfbrädan eller på stranden med en kall...
Kommer med en uppdate snart!

Tchüss!


man längtar ju lite efter att åka...                             photo: Philip Ljungström


Kommentarer
Postat av: Awesome Muttan

inte trodde jag att du skulle bli så tjejig att du börjar blogga :D

2008-12-31 @ 14:08:40
URL: http://matildaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0