en helhelg!

Helgen som var har varit galen! Först hade vi en jättelyckad premiär på fredagen med skönt efterhäng på Enok, och en trevlig krogrunda därefter. Det var en hel del folk som hade letat sig till biografen och alla verkar ha tyckt om vad de såg. Igår fyllde Björn Lindgren 30 år, och det firades på sedvanligt vis i Svinkallt MC's lokaler nere på i22. Festen var riktigt rolig med god mat, ett grymt liveband och billig öl.

Så till helgens tråkigare sida...
För 15 år sedan förbannade man alltid sandbilarna, som förstörde landhockey och sparkföret på gatorna med att sprida ut en massa smågrus. Igår hade jag kunnat göra vad som helst för att få det sandat framför mina fötter, om jag hade vetat att jag skulle halka till och dra en halv backflip på folketshusparkeringen. Snap! - var det enda ljudet jag hörde. Trodde först att det var något korsband eller något som snapat, för jag kunde inte vrida knät åt något håll utan smärta. Men otroligt nog känns knät 10 gånger bättre idag, jag kan stödja på det ganska bra, men fortfarande inte räta ut det helt. Hoppas att det är lugnt, måste hursomhelst köra en ordentlig genomgång av knät och köra rehabträning ett tag, utan snowboardåkning. Det var dock inte bara knät som fick sig en smäll, foten vrickade jag också till ganska hårt. Och jag misstänker att det kanske var därifrån ljudet kom... pick pick...

Till er som undrar när erosion kommer ut på nätet, så kan jag bara meddela att det dröjer inte längre än någon dag, så kommer du kunna se den lite överallt, bland annat här på bloggen. Stay tuned!

/viktor

ett screenshot från mitt och hagas mission här om dagen.

Kommentarer
Postat av: anonym ;p

skit snygg bild!

2010-12-05 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0