Crash!

FAN, FAN, FAN... Min laptop har crashat och det går inte att rädda hddn, dvs, allt material vi filmat med simons scheisse kamera är borta för evigt. Varför är man för dålig på att säkerhetskopiera? FAN!
Var inte så många jättebra klipp för visso, men rätt mycket rolig skogsåkning som jag hade velat ha med i filmen. Och mycket filmning från 2a vinkeln också, får klara mig utan det materialet. RIKTIGT SURT!

Sitter just nu och funderar på om man skulle skaffa en macbookpro... ska jag...?
Sitter just nu och funderar vad jag ska göra denna vecka... lofoten... ska jag...?


Screenshot, Björn Lindgren svänger backside i gränsen på försäsongen.

/V-THORD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0