9 maj

Igår skulle jag, min bror och Falbo dra ut och köra ett stepup jag och Haga spanat in 2 dagar tidigare. Efter lördagens snöstorm så hade vädret vänt återigen och det bjöds på bluebird och nollgradigt, så inget kunde väl gå fel denna dag. Det är inte första gången jag sagt detta, men fyfan va less jag är på alla skotergäng! Än en gång så var våran landning trashad av någon som fått för sig att spinna lös lite på just det stället.

Så, vi fick börja reka andra spots istället. Vi hittade direkt ett ganska stort drop som Falbo nailade på andra försöket. Har ej kollat igenom klippen än, men tror det kan ha blivit en fin keeper. Efter det drog vi vidare till ett ställe jag inte ska avslöja namnet på, där jag hört att det skulle finnas riktigt stora drop och hoppställen. Mycket riktigt, vi hittade nog säsongens bästa kickerspot, och det var till och med orört av skoteråkare! Dock hade landningen börjat hamna i skugga så vi fick skjuta upp det till någon annan vecka. Vi passade istället på att köra lite åk och ha kul. Så denna dag var det inte så mycket som fastnade på film.
Nu blir det att vara hemma till söndag. Men om en vecka är man i gränsen igen.


Hitta Valdo! (Falbo!)

Sveiki!

/Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0