22 september

Jag vill börja med att säga att klippningen av erosion gått väldigt bra, och jag skulle gissa att jag har ungefär hälften av jobbet kvar, kanske lite till. Har inte kommit på något intro ännu, men det kommer väl. Men givetvis får det aldrig gå smärtfritt. De var det bra nyheterna.

De inte lika bra nyheterna: Styrplattan på min macbook (som "alltid är problemfri") har redan gått sönder, tre veckor efter uppackningen från kartongen. Kunde inte annat än att dra en lång suck och slänga iväg den med bussgods till skellefteå där den ska repas. Går nämligen inte att göra något på datorn nu, eftersom musplattan är helt stum och har fastnat i en "klickning". Dvs, en extern mus funkar inte heller. Så detta försenar klippningen med uppskattningsvis en vecka.

Men då får jag iallafall tid att tänka på annat ett tag.
Drar till Lofoten för lite surf imorgon, sjukt taggad på det iallafall!


Min bror ligger på sniskan i österrike

/Viktor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0