opererad

sådärja, då var man enarmad ett tag framöver, och därför tänker jag inte skriva desto mer nu. klaga inte på att jag inte använder stor bokstav, för det skiter jag i. operationen blev enligt läkarna lyckad, men smärtan i natt var i det närmaste outhärdig. jag blir kvar här en natt till, då de tyckte att jag skulle få ordning på den värsta smärtan innan jag åkte hem, vilket har resulterat i en hel del SAS-krångel. men imorgon kommer jag hem igen!


bilden ovan visar vad jag ser utanför mitt fönster, kliniken ligger i princip på söderstadions läktare med fin utsikt över globen. här kan man sitta å chilla i 25 grader och strålande sol. hoppas det börjar nån fotbollsmatch här nedanför snart, hade vart aaaaawesome!

/viktor

Kommentarer
Postat av: Petter

Krya på dig!

2011-06-14 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0