From Weligama with love

Jahapp, då var man framme i Weligama. Det var ett beachparty i Unawatuna, 30 tuktuk-minuter norrut, vilket gör att jag inte tänker författa något längre inlägg här och nu, med andra ord har festen satt sina spår i kroppen. Men vi har det alla tiders här, bra surf, fint väder, kul sällskap och ett jäkla lågt tempo, som det ska vara. En längre story tänkte jag skriva på "viktors vecka" inom kort, håll utkik där vetja.
Här är några bilder iallafall:


I luften mot nya äventyr


Simon och Jim på väg till ett kalas intill där vi bor


Extra special arrack, gick några flaskor igår!


Inget går upp mot en kall i solnedgången.


Har inte mycket surfbilder än, denna pojke som klotar med sin skimboard är det närmaste jag hittade. Men det kommer, jag lovar.

Insåg att det 3 av 5 bilder innehöll minst en flaska alkoholhaltig dryck, hm...
Jag kan dock garantera att vi gör annat också!

/Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0