Hyvää Joulua

Igår var det den 24 december, dvs julafton. Jag jobbar eftermiddag denna vecka men lyckades få en ersättare för mig i sista sekund och kunde vara ledig. Tur var väl det för hela halva släkten åkte nämligen till farmor och farfar i masugnsbyn, och jag hade annars fått fira en ensam jul hemma. 

Hur som helst, här är några bilder från julafton när jag, abbe och isak drog ut på lite snowboardmission. Vi hann dock inte med så mycket åkning, mest skoterkörning, men vi hittade massa grymma ställen att köra senare. Sjukt mycket snö i tornedalen som vanligt.



Jakumus


provar min nya luftgitarr jag fick i julstrumpan

Även idag drog vi ut på äventyr en kortare sväng innan det var dags för mig att åka hem till jobbet. Tror vi fick några pudershots och nån bild faktiskt. Kommer upp med lite screens mm senare.

God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0