30 nov

Tjabbo!
I helgen har jag, simpe och falbo varit till G-town och hälsat på. Byn bjöd (eller man kanske inte säger att de bjöd när de kostade 160kr) på en liten tillställning som hette snöyran, som är någon typ av utomhusfestival mitt på gällka square. Egentligen skulle jag vara med på en snowboard/skoter/skidor/cross/cykel uppvisning, men pga mitt knä så skippade jag det och fick uppleva spektaklet från åskådarplats istället. Annars var väl snöyran inte så mycket att hänga i granen, iallafall inget jag skulle köpa för 160kr för att hänga i min gran.



Men det var en trevlig helg överlag och vi hann med ett litet snowboardsession på lördagkväll också, då Pava och Bonthrons son rippade sönder ett par parkbänkar, jag själv stod för filmandet. Det var riktigt skojjigt även för mig, eftersom jag fick tebba premiär filma snowboard med min nya kamera och dessutom prova våran nya TRACK DOLLY som vi snajdade ihop förra veckan!

Den funkade faktiskt riktigt bra, finns dock några finjusteringar att göra på den.
Nåväl, låt mig presentera DOLLY BJÖRNSTRÖM beta 1.0!!!!


så här ser den ut omonterad!


det tar typ 1 minut att sätta ihop den, helt klart mer värt än att släpa med sig typ en stege överallt!


Så här ser den ut när den är monterad.

För övrigt så vill jag berätta att det är full vinter i kirrko nu, det har dumpat som 18 gubbar senaste dagarna! SO STOKED MAAAAN!

vi hörs

Kommentarer
Postat av: Nikke

Nå jävla fint, dollyn ser stabil ut! Snart kan man köra "berget"....

2009-12-02 @ 15:39:34
URL: http://niklaskarlstrom.blogg.se/
Postat av: Pava

Skulle bara vilja ge en high5 till min tee på bilden som Olofsson gjorde om senare på kvällen till en stilig väst. r.i.p on love

2009-12-05 @ 17:05:57
Postat av: viggo

haha, Olofsson tyckte väl att din tischa inte var baggy enough for ya!

2009-12-05 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0