yxmannen

När man inte kan åka så får man döda tiden med annat.
Så idag packade jag skotern med yxa och såg och drog ut på solo-mission. Det är ju alldeles för lite snö för att kunna åka i skogen ännu, men jag tänkte att man kanske kunde passa på att förbereda lite spots till vintern.
Jag var lonewolf och vädret var riktigt disigt så åkte jag höll mig omkring sandstensberget i hopp om att känna vittringen av ett bra snowboardspot. Jag behövde inte åka långt, utan bara efter 10-15 min hade jag hittat ett litet ställe som jag tror kan bli bra med lite mer snö. Så jag tog bort lite buskar och stenar, och vips så fanns det en ganska bra landning och ett potentiellt åk. Sen drog jag ut och gasade lite skoter mest, och såg lite andra fina ställen i bara farten.



här är några bilder från vart jag har varit idag.



Det ser väl inte mycket ut för världen kanske. men det finns gott om fart ovanför så det kan nog fungera att göra något kul där senare. Ska kanske ut på en längre trip imorgon om vädret är lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Najs bajs. Hör av dig om du ska ut på någon mer sväng. Tänkte kanske ta mig en runda runt berget imorgon, till fots.

2009-11-26 @ 18:05:50
URL: http://niklaskarlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nåjå jävla fint. Tänkte fara en runda imorgon runt berget, till fots då. Ta med sågen och röja lite. Jobbar du nu eller skaru med?

2009-11-26 @ 20:03:05
Postat av: Niklas

what da fuck? Det första kom ju aldrig fram....Jag spammar din kommentarsida!

2009-11-26 @ 20:04:41
Postat av: viggo

fan, jag har inte fått så här mkt kommentarer på svinlänge. Tack som fan nicke! Ja, gå runt å kika runt berget, hittar du nå kul så får du säga till.

2009-11-26 @ 20:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0