ledigvecka!

Japp, nu har man ledigvecka och det är sjukt nice. Blir en massa snowboardåkning fram till fredag, med ev. en tripp till GVE på torsdag, och sen till helgen är det Björkis-premiär. Om det blir någon åkning i Björkis är jag rätt tveksam över, med ett snödjup på under halvmetern så lär det inte vara så värt. Men man kan ju iallafall åka dit och fira!

Det har inte blivit så mycket updates under förra veckan, dels pga att det faktiskt var eftermiddags vecka och man inte gör så mycket mer än att bara jobba, äta och sova. Men också pga att min dator är lite wierd, den startar inte alls nu...! Så jag kommer inte åt nå filmmaterial, vilket gör att jag inte kan lägga upp allt jag hade tänkt. Men det problemet är nog snart löst.

I helgen var det festival i stan och det var dags för årets kanske hetaste event, Snöfestivalen BIG AIR. Det var ett väldigt litet och svåråkt hopp, och jag själv fick inte riktigt till det i finalen, men det var en trevlig tävling/uppvisning med mycket publik.

Eftersom jag inte har några bilder att bjuda på än så kan ni ju kolla Eero Ettalas finalåk från nattens X-games slopestyle:



Stay tuned. /björnström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0