VINTER

Fy skäms Björn-janne för att du lämnar bloggen alldeles ensam i vintermörkret. Ledsen kompis, bättring utlovas.
Här på hemmaplan är det fantastiskt trevligt faktiskt. Visst, när man med känsellösa fingrar skrapar rutorna en måndag morgon vid 5-snåret så känner man en liten saknad till Sri Lanka. Men annars är det riktigt skönt att vara hemma.

Det är inte så mycket snö här ännu dock, jag skulle tippa på kanske 20-30cm, så det går inte att hitta på detso mer ute i naturen ännu. Men det finns ju gott om konstgjord snö ett stenkast bort, så jag har varit uppe och lattjat omkring lite i pisten ett par gånger i alla fall. Så här i början av säsongen är allt brädrelaterat så kul och nytt att man kan spendera flera timmar åt att bara olla krön, rejsa switch och fastna i buskar utan att ledsna.

Jag har pratat med Jan Svans ledning och det låter som att vi ska ut och börja producera ganska snart, och till en början blir det nog i en mörk stadsmiljö. Får se vad vi hittar på, antagligen inget som har med järnrör att göra iaf.

En bild från typ 2009, och det var nog sist jag körde grindslides. Då övertalad av Pava... Foto: M.Alatalo

Ikväll är det järnvägsparken premiär, jääävla va kul det ska bli!

/Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0