ny vecka

Idag är det måndag och det känns. Fick just reda på att det hyffsat försenade parkbygget kommer börja imorgon, vilket innebär dubbla skift för min del eftersom det blir jag som får stå för maskinbygget. Men det är det värt, även om jag inte får betalt. Man känner ju att man skulle behövt hoppa in sig lite och vad passar då bättre än en park...

Så att... det blir nog inte mycket snowboardåkning för under veckan. Men till helgen hoppas jag att det blir gränsen, då de har lovat rejält med snö! Här är två screens från i lördags.

Joel Ahlqvist stod för dagens ladd med att på första åket smälla till med en stor backside rodeo

Fotograf Macke var väl inte helnöjd med resultatet

Björn andas moln

/Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0