4 mars

Varit dåligt med updates denna vecka... Även om jag inte åkt något i veckan så har vi faktiskt lyckats filma in lite grejjer då Isak hans polare Alex varit uppe på besök. Tror vi kan ha fått några riktigt fina shots till den mörka delen i filmen (om det blir någon mörk del dvs). Det råder full storm både här och i fjällen och all trafikförbindelse norrut har varit avstängd pga laviner och snödrev. Nu verkar det dock som att de ska öppna vägen och jag ska precis hoppa in i bilen och göra ett försök att ta mig upp.

Har inga nya screens att bjucka på men det kommer nästa vecka.
Just det, idag fyller jag år också, hipp hipp hurra för mig! Fan... 24 jordsnurr... går undan här i livet...

/Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0