Slut... eller?

Då var man hemma efter en grym helg i gränsen. Vädret var skit i princip hela veckan och man satt tumrullandes i vagnen flera dagar, så det var sjukt skönt när solen valde att visa sig på lördagen. Vi körde avslutningen i katterjaurestugan som planerat, där snowboardåkning blandades med bastu, pilsner och yatzymayhem. En perfekt avslutning får man lov att säga, tack för den grabbar!

En screen från lördagens hoppsession

Det är dock inte helt säkert att säsongen är helt slut, det kan hända att jag hinner upp en gång till innan jag opererar mig, men preliminärt slut. Nu ska jag börja gå igenom material på riktigt och försöka klippa ihop slutproduktionen i god tid. Ser fram emot det!

Hej så länge!

/Viktor

Kommentarer
Postat av: Alexander

Najs blogg! =D

2011-05-30 @ 20:35:19
URL: http://mellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0