Höst!

Sommarn försvann fort och nu är det inte länge kvar till vintern. Axeln börjar ordna till sig nu och det känns sjukt bra att äntligen kunna börja göra lite aktiviteter efter att haft en obekvämt stillsam sommar. Snowboardpeppet börjar krypa fram i takt med att temperaturen sjunker, men det största peppet ligger nog ändå just nu på höstens surf. I november bär det av till sri lanka fyra veckor och innan det har jag tänkt åka till lofoten ett par svängar, båda delarna kommer bli sjukt kul tror jag!

Har inte hunnit att klippa någon teaser för årets film ännu, men det kommer nog en snart. Filmen börjar i alla fall ta form lite smått. Namnet på spektaklet är ännu hemligt ett par veckor till. Vad som mer har hänt är att jag scoopat upp en bil under mitt stockholmsbesök förra helgen som du kan se nedan. Pra krejjer med furjulstrift å allt! Så nu vägrar jag sitta fast med skotersläpet i vinter...

Tänkte hålla uppe bloggandet lite mer aktivit nu, bara det finns något att blogga om.

Vi hörs!

/Viktor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0