Ännu en dag!

Om man ska hålla sig till Knärtens betygsystem så hamnar jag på GODKÄNT idag. "Det ska kännas när man får ett redigt jävla betyg", citerat från honom själv. Tack Niklas! Vad som menas med att kännas vet jag inte, men jag gissar att jag måste steppa upp gamet en aning. Jag själv är rätt nöjd med dagen, då jag för en gångs skull lyckades stå något. Karlström själv hamnade, enligt mig, på ett en högre betyg då han tryckte av en riktigt fet line, men givetvis var det bara pankaka åt helvete med det också. Lill Janne BeeJay kunde inte riktigt leverera då hans halsont gav vika för dagens mission, men bara att han tog sig ut är bra gjort tycker jag. Sammanfattat var vi idag i alla fall nog nöjda för att bestämma oss för en vilodag imorgon. Nu blir det burgers, bowling och ett par bira.

Macke, som också får G, gnäller om att vi bloggare spoilar för mycket, så jag ger ut en screen från ett åk som ändå bara blev pannukakku.


Over n' out, twist and shout

/Viggo Björne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0