warm up!

Jag har sällan känt mig som en så dålig snowboardåkare som när jag tog första åket idag, och jag var inte den enda i gänget som kände liknande om sig själva. Anledningen stavas mycket troligt Jet-Lag. Bland annat därför tog vi det ganska lugnt i anläggningen idag, och gled mest omkring och pekade och planerade. Revelstoke liftnära terräng har helt klart stor potential! Vi dängde också av nån bild och lät kameran spela in några sekunder halvdant material innan vi helt stumma och nerkörda tog oss hemåt.

Imorgon tänkte vi ta oss upp till Rogers Pass och kolla läget. Jag ska även passa på att inviga min splitboard och de idag inköpta splitbindningarna och hudarna. Nedan är en liten screen på Isak, som jag för övrigt kan avslöja har planer på en Rap-karriär under namnet "Lil Janne". Ser fram emot första skivan!


/vikke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0