KIRUNA

Ja då var man hemma i Kiruna igen, inte helt fel faktiskt!
I söndags var vi till storklinten på någon big-air tävling. Jag var en av domarjävlarna och dömde givetvis segrar till KBK i alla klasser de ställde upp i. Men Kiruna ägde helt enkelt.
Idag har jag och simpe varit å kört puder vid Nukutusjärvi, en sjö i närheten. Hittade några mindre pillowlines, var sjukt kul även om det inte blev så många åk. Vi var ute lite sent nämligen. Men vi fick LITE filmat iaf :)
Blir ett nytt session om några dagar om vädret tillåter. Har även vart i backen en del sen jag kom hem. Känns bra i axeln, men kör på jävligt lugnt nu i början och hoppar bara rakt. Ska upp dit nu igen!

NUKU 1
Ett litet line jag körde idag kort och lagom brant, sjukt mkt snö!

nuku2
DROPPIN!

nuku 3
-10 C, solsken och 2dm fresh pow... helt ok.

Kommentarer
Postat av: abbe

..sluta upp med sånna där bilder, du får mig att börja längta hem! :P



Har du bytt slides förrestren?

2009-02-11 @ 21:03:50
Postat av: Abbe

Lägg inte upp sånna där bilder.. du får mig att längta hem! :P



Har du bytt slides förresten?

2009-02-11 @ 21:06:45
URL: http://abbemarika.blogspot.com
Postat av: Anton

Attans vad skont det sag ut med sno! Jag vill ocksa!! -10C ar ju typ 25 grader for kallt dock.

2009-02-14 @ 17:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0