Filmpremiärer!

Imorgon (lördag) visas HAPPY UP HERE på arctic light filmfestival! Den är med i ett "kiruna-block" och därför får man se lite andra korta kiruna-filmer också. Så det är bara att pallra er dit kl. 14.30 så får ni se 16min action från lagnord films. Vet dock inte i vilken ordning de visar filmerna, så man kan bli tvungen att se några andra småfilmer innan.

På söndag är det ONLINE premiär på METHOD.TV 
Vilken tid den kommer upp vet jag inte. Men det kommer annonseras på methodmag.com idag skulle jag tro.




Idag har jag förresten varit på folketshus och mottagit ett stipendium på 15.000kr till Rullklubben Myggan!
Tack Triangelfonden! Kommer upp en liten skatefilm som vi filmade här om dagen här på blAWGen snart.

HEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0