Black Bear Open 2010

Igår var det black bear open i björkliden, och som vanligt var det riktigt bra drag både när det gällde åkningen och festen. Gällka Warriors hade gjort ett riktigt bra jobb och fått ihop en rolig course med allt från kickers och quarterpipes till hästar och stockar. Det var riktigt isigt och hårt och det var färska snövaranspår i landningarna, detta gjorde väl att vissa kanske tog det lite lugnare än vanligt, medans andra trotsade underlaget och drog på enorma flygturer.


Jag passade på att norpa åt mig lite av hästens mat medan han kollade bort. (Jag lånade den här bilder av Susann Olofsson från fejjan, hoppas det var ok)


För mig själv gick det faktiskt rätt bra, jag tog hem 1:a platsen före Johan Airijoki och Joel Hagström. En annan som körde bra var Falbo som hamnade på 4:e plats. Min lillebror filmade mitt första finalåk, dock så fick han inte med min backflip ner för drivan högst upp, men i övrigt finns hela åket dokumenterat nedan. Racklade lite hit och dit, men det räckte tydligen ändå.




Imorgon drar jag ner till piststilen! Förhoppningsvis kommer det en uppdate därifrån också.

So long!

Kommentarer
Postat av: Susanné Olofsson

Helt ok Viktor =)

2010-04-25 @ 23:16:31
Postat av: Ida Fors

Nej!!!! Jag blev med på film!!!!!!;P

2010-05-09 @ 15:43:23
URL: http://idafors.webblog.se
Postat av: Ida Fors

Du var svin bra i finalen!

2010-05-09 @ 15:44:39
URL: http://idafors.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0