snö!

Idag började det snöa ordentligt, bättre än det gjort på riktigt länge, hoppas det håller i sig. Det har redan kommit en del och det är nog möjligt att börja ta sig ut i skogen igen och köra. Så kommande dagarna kommer det nog bli en hel del åkande.

Hur som helst, idag drog jag ut med Niklas (nu mera Majister Karlström) och Alatalo till våran step up vid toulla. Målet var att bygga på den litegrann så att man flög lite mer och kunde göra lite mer trixx. Blir mest troligt att köra skiten ur den imorgon!


Forrrrrden med vit kärlek på! har börjat inse att jag gillar att posta bilder på bilar...


som ensam snowboardåkare blir man lätt motarbetad vissa aspekter...

Nu ska jag upp till backen å spruta snö!

SES!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt uttryck för snö gillar jag "vit kärlek" :)

2010-02-02 @ 19:14:05
Postat av: Petter

ditt uttryck för snö gillar jag "vit kärlek" :)

2010-02-02 @ 19:15:42
Postat av: viktor

Haha, jag vet. gillar det själv :)

2010-02-03 @ 00:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0