torsdag... kanske?

Senaste veckornas dubbla arbetsskift med parkshape och jobb börjar kännas av nu, och jag har inte ens koll på veckodagarna. Men på tisdag drar vi till Österrike, ska bli sjukt skönt att komma bort 3 veckor.
Verkar som att vi kommer pricka in dumpen ganska bra också så det ser lovande ut. Dock har vi inget boende första 4 dagarna då nederländerna har sitt sportlov då och det mesta är fullt. Men det löser sig!

Parken är så gått som klar nu, alla kickar är på plats och nu är det bara lite rails som ska upp. Jag ska upp och pista igenom skiten strax så får vi se om det kanske blir parkpremiär ikväll. Som det ser ut nu så är det en aningen för kallt för det...

Nu har jag iallafall fått igång min andra dator igen, och kan börja logga in klipp. Jag kommer nog tyvärr inte ha tid med det förrän jag kommer hem om några veckor. Men här är iallafall en bild från andra hoppet i parken.



Peace Peace Potatis Greece!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0