I lördags...

...var jag, sibo och bubbe ute på samma ställe som vi var i måndags. Vi kom iväg lite för sent bara, så vi hann inte köra så mycket förrän det började skymma. Men solen fick vi se iallafall! Ett mycket kärt återseende.
Vi hann iallafall få några keepers, här är två screens.
Snowboard är ruskigt kul ibland...



Tailgrab


Några frames efter denna så är det bara vitt, råkade nämligen spruta ner kameran ganska ordentligt.

Nu är det förmiddagsvecka och jag ska upp kl. 5 imorgon. Jag tror det kan bli några snowboardsessions i veckan också, kanske till och med ett hoppsession för min egen del. Knät börjar kännas rätt Ok nu!

fridens!

/V


Kommentarer
Postat av: Simon

Mysigt värre var det iallafall.

2010-01-04 @ 00:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0