29 mars

Hallå! Nu är man äntligen på plats i gränka igen. Man var riktigt trött i morse efter nattskiftet, men efter någon timmes sömn brassade jag och falbo upp med röda faran på blixthalka. Väl framme drog vi ut för att reka lite spots i det fina vädret.  Efter att vi byggt en liten stenjibb (som behövde lite frystid så vi lät bli att köra den) så började vi söka efter något litet åk man skulle kunna köra i eftermiddagssolen. Eftersom jag var lite sliten så överlät jag första åket till Daniel. Åket såg onekligen ganska hårt ut, men Daniel beslutade sig för att testa iallfall. Att hela bergsidan skulle släppa hade vi inte en tanke på. Det verkade ju stenhårt. Tydligen inte, halvvägs ner i åket släppte allt! Både jag, som stod och filmade, och Daniel klarade oss oskadda som tur var, men det hade kunnat sluta annorlunda.





Så det kan gå... Vi fortsatte reka lite efteråt och jag tror vi har nog med projekt för morgondagen.
Hoppas på sol!

/Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0