screenshots

Nu är ett band inloggat från austria. Här är några screens!


Ollie över några träd i snöstormen


Fråga mig inte hur, men simon ställer ner denna snurr/flip...


Detta shot är nog en av de större tricken vi fått på film i år. Niklas Askmyr Fs540.


Abbe hittade nå sköna repor i skogen


Likaså Anton, dock slutar detta line inte lika skönt, utan nere i ett typ 3m djupt hål...


Vi hade gått om puder. Någonstans där bakom finns jag!


Nej, detta är inte från gränsen. Gargellen på min 23-årsdag!

Jag kom nyss hem från det bästa parksessionet jag haft denna säsong. Jag har för vissor bara kört park 3 gånger... Hur som helst, riktigt kul att nöta Kiruna snowpark!

Stay tuned!

/Viggo

Kommentarer
Postat av: Josefine

grymt! tack :)

2010-03-19 @ 22:04:02
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0