Band nummer tretton...

...har just loggats in på datorn, och innefattar bland annat detta:


De få soltimmar vi fick förra veckan spenderade vi på att surfa vatten. Och ensam gick det riktigt bra!


Men körde man två samtidigt är det inte alltid lika lätt. Jag åkte först. Jonte åkte tvåa...


Isak kör ett hyffsat klassiskt gap... fs360 i regnet.


Det blev ett (två för några) kvällsession utanför husvagnen...


Jag och Abbe rockar loss på lite skrot vi slängde upp


Simon flyger nästan ner i jokken

Det var allt jag hade att bjuda på från detta band, finns dock fler spots på bandet men tog inga screens därifrån.
I helg blir det kanske gränsen igen!

TCHÜSS




Kommentarer
Postat av: Nicke

Nå jävla fint!



Kanske byta band här i veckan så man kan börja lappa ihop SKI OR DIE 3D

2010-05-25 @ 20:44:02
URL: http://niklaskarlstrom.blogg.se/
Postat av: Petter

Tufft, jag får skaffa en båt så att du kan surfa

i Kurravaaraviken :)

2010-05-25 @ 20:46:29
Postat av: vicke

Japp Nicke, lär vi göra någon dag. Hehe Petter, säg till när du skaffat den så kommer jag, på villkåret att du också surfar? :)

2010-05-25 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0