30 nov

Idag var jag ute med Falbo och Sibo och rekade lite. Vi började med att kolla in en grejj vid kyrkan, som vi tyvärr fick ge upp då farten inte riktigt räckte. Har man några fler starka karlar till att spänna upp bansheelinan så är spotet helt klart körbart. Sen kollade vi in ännu ett tänkbart spot vid tennisplan, som jag tror kan bli riktigt ballt om man bara lyckas få fart till det. Tror man måste nå upp i en fart runt 40-50km/h för att det ska vara safe. Hur detta ska gå till får vi fortsätta fundera på. Här är iallafall en bild från spotet:

Drop från klippa över ett högt staket ner till flat. Hade man hetat LeBlanc i efternamn hade nog saken varit biff.

Vi beslöt oss sedan att försöka hitta något att åka av oss på, så vi begav oss till Rymdhuset för att leka lite på ett "tvärräcke" till drop ner i en slänt. Har ingen bild från spotet, dock har jag lite film som jag kanske uploadar senare. Ganska kul ställe iallafall och vi fick testa bansheen på riktigt. Funkade bra som fan! Något som inte funkade bra som fan var mitt knä... Hoppas det blir bättre snart.
På fredag är det filmpremiär av Erosion tillsammans med Volcoms 9191 och Jan Svans Ski Or Die 3D. Så se till att vara på folketshus kl. 18, fri entre och god stämning utlovas.
/Viktor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0