4 november

Jahapp, kande att jag borde uppdatera bloggen. Vi har dock inte gjort sa mycket mer an vad jag skrev om senast. Vi ar fortfarande i weligama och vi spenderar fortfarande dagarna med att gora ungefar samma saker, surfa, ata och chilla. Nu har det aven blivit en del volleyboll matcher vid ett nat som finns pa stranden, riktigt kul.
Surfet har, efter nagra dagar med ganska sma vagor, blivit battre och battre. Idag var det runt 2m set som kom in och man kunde fa riktigt fina langa ak. Ska bli storre till helgen och nasta vecka enligt prognoserna. Dock verkar prognoserna inte stamma sa jattebra har.

Vad kan man mer skriva... vi har varit ut en dag och kollat pa skoldpaddor och akt med bat pa en flod for att se krokodiler. Tyvarr sag vi inga krokodiler, men vi akte bat pa en flod iaf. Igar overraskade hotellpersonalen mfl oss med att duka upp ett bord pa stranden till oss och grilla fiskar over oppen eld. Riktigt cosy!

Har inga bilder att bjuda pa, da jag rakat bada med mitt usb minne (vi hade fest i lordags) och kunde inte fora over pa det. Kommer dock bilder nasta gang.

btw... RIP Andy Irons :(

/viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0