puder

Idag har vi bara rejsat omkring i systemet i bra sikt och sjukt bra snö, vilket gjorde dagen till en av de roligare denna säsong. Det enda tråkiga var att jag blev en GoPro kamera fattigare då någon fick för sig att sno den från mig. Men annars en kanondag! Min stora kamera verkar fortsätta att jävlas och jag måste börja överväga att skicka den på service, vilket betyder typ två veckor kameralös, tur att vi har Abbes filmkamera som backup iallafall. Blir faktiskt helt OK film med den med.

Boots & equipment

Imorgon ska jag ut med Karlström, Lindgren och Alatalos grabbar och hitta på nå bus. Blir säkert kul iallafall.
Sängdags nu, natti natti!

/Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0