Ännu en bra dag

Efter mycket övervägande och noga granskande av väderleksrapporterna, så valde vi att spendera gårdagskvällen på brunan och grönan, eftersom det ändå skulle bli skitväder idag. Men ack så man (eller yr.no) hade. Jag lyckades dock vara förvånansvärt fräsch idag och kunde tillsammans med Jonte och Macke dra ut på fjället. Vi fick en hel del gjort faktiskt, inte minst Jonte som fortsätter leverera bangers till årets lagnord-produktion. Hoppas det f ortsätter så här!

Dagens sneakpeaks:

Jonte i en stylish bs540


En bra fotograf kräver bra kaffe.


Jag skippade hoppningen och höll mig mest till åkning idag.

Nu ska jag snajda ihop lite käk. Adjöss!

/Viktor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0